Hoe root je een sony ericsson x10 mini pro met android 2.1?

Ik heb nog maar een paar apps gedownload en mijn mobiel is nu al vol, terwijl ik een sd kaart van 8 gb erin heb zitten!

Ik wil mijn SE x10 mini rooten zodat ik standaard toepassingen eraf kan gooien en apps naar mijn sd kaart kan zetten.
Als dit zonder root kan dan hoor ik het graag!

In de android store zijn universal androot en z4root weg, dus daarmee kan het niet. Alle uitleg die ik vind voor het rooten van android 2.1 is in het engels. (wat ik dus niet helemaal begrijp).

Kan iemand mij een simpele, duidelijke en vooral nederlandse uitleg geven over hoe je je sony ericsson x10 mini pro met android 2.1 kunt rooten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Zonder root ben je verloren.
Maar rooten is erg makkelijk, alleen moet ik je precieze versie van android weten, anders gaat t fout.

Kijk even bij instellingen > over telefoon, en geef dan even je presieze android versie door.
(Drie cijfers)