Wat is de definitie van onderbroekenlol?

In de richtlijnen (jaja, ik lees ze wel eens door!) staat dat je geen onderbroekenlol-vragen mag stellen. Maar wat wordt daar precies onder verstaan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

U hebt gezocht op het woord: onderbroekenlol.
RESULTAAT
 on·der·broe·ken·lol de; v(m) (min) grappen over seksuele of platte aangelegenheden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een onderbroek is op het lichaam meestal gesitueerd ònder de gordel, laag dus. De humor/lol die met onderbroekenlol wordt aangeduid kan dus worden aangemerkt als: 'van lager' gehalte...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat hier lullige grapjes worden bedoeld.
itsme
14 jaar geleden
Wat een grappige vraag enwel hierom ,ik hoor ineens mijn moeder. Die zei dat vroeger altijd als de Mounties op TV kwamen. Nu weet ik niet of je de Mounties kent, Rene van Voren en Piet Bambergen? Dan was er een kleine spanning thuis haahha dan zei mijn moeder:" weg met die onderbroekenlol", ach gossie ,mijn vader stond dan op en zette het kanaal op een andere zender. De definitie is dat het duidelijke humor is het gaat vaak over "grote bloemkolen" borsten ,sex, maar dan wel zo overduidelijk. Dat je er echt niet om kan lachen . hiiiii Mijn vader wel.
Volgens mij is Benny Hill dar ook wel een voorbeeld van.

Toegevoegd na 55 seconden:
dar = daar