Ik heb de laatste tijd last van maag. Kan dat te maken hebben met mijn biergebruik? Ik drink s avonds 6 pijpjes.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (6)

Dat zou zomaar kunnen, het beste om daarachter te komen is (tijdelijk) stoppen of flink matigen. Als de klachten dan achteruit gaan, tja ik ben geen dokter maar je zou dan de voorzichtige conclusie gaan trekken dat een en een twee is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
anneliez
12 jaar geleden
wilde hetzelfde zeggen +
Ritsuka
12 jaar geleden
Haha, duidelijk +
Misschien is dat het begin van delirium tremens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van wat..........
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een delier van 6 pijpjes, denk het niet!!
Ritsuka
12 jaar geleden
En wat is dat dan?
Zes pijpjes is 2 liter bier. Als je dat elke avond drinkt, is het verstandig eens de test te doen op:
http://www.alcoholondercontrole.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou die test hoeft ie niet te doen hoor. Hij is zowiezo alcoholist
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als hij het bier ook een weekje kan laten staan ( maar dat weten wij niet ) is hij geen alcoholist hoor.
Waarschijnlijk is het teveel voor je maag, te veel koolzuur en teveel alcohol. Maar dat wist je zelf ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja het kan, echter als jij al jaren en jaren elke avond 6 biertjes drinkt en je sinds kort maagpijn hebt dan kan het net zo goed een andere oorzaak hebben natuurlijk

Mocht stoppen of minderen met bier geen effect hebben zou ik eens langs de dokter gaan.