hoe zet ik ipod-nummers op me pc ?

ik heb veel muziek op me ipod.
maar als ik ze op itunes hebt , weet ik niet hoe ik ze naar me pc kan kopiëren ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Met iTunes kan je je muziek synchroniseren met je PC.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eerst: In principe kun je alleen 'DRM' beveiligde nummers niet uit iTunes naar gewoon MP3 omzetten (zonder wat hand en span werk). Dus deze bestanden wel willen omzetten is illegaal (omzeilen van DRM beveiliging). Indien dit je bedoeling is, zal GV niet de juiste plaats zijn voor je vraag.

Er even vanuitgaande dat je legale nummers (zelf geript en overgezet) weer op je PC wilt hebben staan, kun je een aantal manieren gebruiken: zoek ze op in de My Documents\Music\My iTunes map. Daar staan ze dan al.
Je kunt ook met een ander programma (bijvoorbeeld Mediaplayer van Microsoft) de nummers nogmaals van de originele CD afhalen.
Indien het nummers zijn die je alleen nog in iTunes hebt, kun je ze naar Audio CD zetten (met DRM) en dan met bijvoorbeeld iTunes of Mediaplayer, zonder DRM weer naar MP3 zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt je iPod instellen met gebruik als schijf. Als je de Ipod op een PC aansluit met iTunes kan je in de instellingen een optie vinden: "Activeer gebruik als schijf”.

De iPod krijgt dan een schijfletter als je deze via de USB kabel aan een PC koppelt. Itunes hoeft daar niet meer voor aan. Je kunt dan alle bestanden naar je PC kopiëren.

Als je iTunes hebt en daar alle muziek in staat, dan staat de muziek al lokaal op je PC. Je hoeft dan alleen de locatie op te zoeken. Rechtsklik op een bestand en kies de optie "In Windows verkenner tonen".