Ik heb een itunes account, stel ik wil er nog een ipod/iphone aan koppelen, kan dit?

Dus twee apparaten aan 1 account. Dat ik bijvoorbeeld met het itunes geld dat ik daar op heb, op beide apparaten iets kan kopen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Kimath
12 jaar geleden
Je hoeft iets maar 1 keer te kopen, en dan mag je het 5x installeren, dus kan op beide apparaten voor de prijs van 1 :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat weet ik wel. Maar ik bedoelde als ik gewoon twee hele verschillende aankopen wil doen apart per apparaat. Maar ik weet het al ;-)
Kimath
12 jaar geleden
daarom plaatste ik het ook als reactie :)
veel plezier met je nieuwe apps.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha oke bedankt (:

Antwoorden (1)

Ja dat kan, maar anders om niet, je kan één ipod niet koppelen aan meerderen accounten van itunes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke bedankt :) wel twee ipods bijv. aan 1 computer toch?